2 dagar

Har inte bloggat på två dagar men igår fanns faktiskt ingen tid till detta och det ska jag förklara varför. Först började gårdagen i en väldig fart, mycket som skulle hinnas med. Sedan var det jobb i vanlig ordning fram till klockan 20. Efter det var det återigen en skaplig vart som behövdes från jobbet eftersom min favorit stod och väntade på mig vid Jula Hotellet, och varför detta tänker ni då? Jo igår var det äntligen dags för oss två att käka en tvårätters middag på hotellet helt gratis. Ja ni läste rätt, GRATIS. Jag vann en tävling på jobbet som resulterade i en vinst med mat på hotellet. Den tävlingen vann jag i november :) Bättre sent än aldrig liksom ;) Var gudomligt gott. Båda åt lamm till förrätt och oxfilé till varmrätt. WOW på det alltså - rekommenderars starkt! Väldigt mysigt var det och det behövdes verkligen :)
 
Idag har det återigen varit full rulle. Action från morgon tills nu kan man nästa säga. Började jobba klockan 9 och sedan slutade jag då jobbet klockan 18. Direkt efter det rusade jag ut på parkeringen och åkte till Råda. Där var det match som väntade och återigen var jag utespelare och än en gång vill bolljäkeln inte in. Sköt i stolpen och sedan dansade bollen på mållinjen tills någon fick bort den. Så himla typiskt. Men det kändes mycket bättre idag än i måndags i alla fall. Dock har det (antgligen) resulterat i överansträngda lår så det ser bokstavligt talat ut som om jag har skitit på mig för det går inte att förflytta benen ordentligt - ser säkert jätteroligt ut :) Vi vann i alla fall med 3-2!
Blir intressant o se om jag kommer upp ur sängen imorgon 
 
Men nu ska jag lägga mig - Godnatt! :)