Sällskap på sovplanet

Eftersom jag vaknar så många gånger om nätterna är jag självklart trött på dagarna. Igår sov jag en del och även idag har jag skrapat ihop några timmar.
Inatt kunde jag sova 4 timmar i sträck innan jag vaknade första gången och då hade jag alvedon i kroppen. Resten var ett helvete att ta sig igenom. Vaknade nästan var och varannan timme. Trodde jag väckte J flera gånger men som tur var hade han inte vaknat något inatt :)
Idag har jag haft sällskap på sovplanet i alla fall. Muffins har legat vid mina fötter och sovit hon också.
Alltid trevlig med sällskap. Hoppas dock jag får med antibiotika idag från vårdcentralen för detta orkar jag inte med mer... Så galet tråkigt!
Första bilden ser det ut som om hon fräser mot mig men hon har precis vaknat och gäspat klart - klockren bild :)

Kommentera här: