Lugnt eller?

Alltså det här med att ta det lugnt hela dagen och inte göra något gick inte så jättebra :) Det fungerade ungefär fram till 12-13 tiden där någon stans sedan blev jag rastlös så då drog vi upp tempot :) Först hängde jag ut tvätten som inte hade torkat riktigt inne eftersom det är så vackert väder ute nu och sedan gick jag runt och funderade på om jag skulle klippa gräset (Där robotgräsklipparen inte tar). Sagt och gjort så blev det gräsklippning. Det är en riktigt bra tidsfördrift för jösses vad klockan tickade på.
 
När det var klart gick jag in och bakade nya chokladkakor eftersom de förra jag gjorde tog slut rätt fort när resten av familjen kom hem igen :) Sedan fick jag även gjort matlådor (och lite mat till mig - gjorde inte mycket till idag eftersom vi som sagt ska grilla sen) till morgondagen och eftersom jag ska direkt till fotbollsplanen imorgon och spela match så fick det bli pasta och köttbullar :)
 
Nu däremot när allt detta är gjort så ska jag sätta mig i soffan igen och kanske titta på golf eller mina serier,  vi får se vad det blir, kanske en mix ;)
 
 

Kommentera här: