Housewife

Nu har hemmafrun varit i farten igen :) Dock natten som var, den var väl inte jätterolig då jag vaknade 3 och var klarvaken... Jag kunde inte somna om förrän runt 4 tiden! Lär ju definitivt behöva sova lite på dagen idag om jag inte ska somna vid 8 ikväll för så känns det nu :)
 
I alla fall så kunde jag som sagt som om fram till 8.20 och då bestämde jag mig för att det inte är någon idé att försöka somna om igen så jag går upp och åker och handlar det som ska handlas för veckan :) Kommer till City Gross som ett lik ungefär för jösses vad trött jag var/är. Men jag piggnade till rätt fort för när jag drar kortet till scannrarna så får jag GULDSCANNERN! Det innebär 10% på köpet och tur var att jag inte var inne och handlade lite utan faktiskt för hela veckan som sagt! :) BRA AMANDA - BRA START! :)
 
Nu lite senare när jag kom hem så packade jag upp allt, marinerade köttet inför kvällen (hoppas inte J läser detta för det är överraskning) kan jag äntligen sätta mig och äta frukost. Tvätten är tvättad så nu kan jag bara lägga mig ner och slappa för det är vad jag ska göra idag - INGENTING (bortsett från att laga mat)
 
 

Kommentera här: