Dåligt

Nu har det gått väldigt lång tid sedan mitt senaste inlägg. Fråga mig inte varför för jag har inte gjort så mycket. Eller det kanske är just därför inget har hänt på bloggen - jag har inte haft något att skriva om. Har jobbat på som vanligt och om vi tar och utgår från denna veckan så har jag jobbat i måndags och varit ledig idag och i förrgår. Rätt skönt har det varit faktiskt för i måndagskväll så small något till huvudet från ingenstans. Det var nog den värsta huvudvärken på riktigt bra tag (om inte den värsta) så jag gick och la mig hyfsat tidigt. Tänkte att det går över när jag lägger mig, jag sover bort det men inte då... Vid 5 när jag vaknade (ge och ta tidsmässigt) på tisdagen så var den fortfarande kvar. I med en Alvedon och sedan somna om. Som tur var hjälpte den :) Sedan var det hockey igår som gällde på schemat - borta i Lerum. Alltid lika roligt att åka med och tur att huvudet var med mig den kvällen för annars hade det kunnat bli riktigt jobbigt men skam den som ger sig :) Och idag har jag inte gjort något alls! Fast nu när jag tänker efter så har jag varit ute och sprungit för första gången sedan olyckan! Det blev en kilometer så vi får väl se hur huvudet svarar på det. Får lite minimalt nu på kvällen men inget större och svarar det bra imorgon (brukar vara värst dagen efter...) så hoppas jag att jag kan fortsätta för konditionen är verkligen i bott nu :D
Aja, nu ska jag lägga mig för det är 4 dagar i rad nu med jobb som väntar innan en dags ledighet på måndagen :) Tur att jag bara jobbar 5 timmar/dag i helgen :D



Kommentera här: