Skakig vila!

Har precis kommit hem från skolan och astmakollen som äntligen blev gjord :) allt gick bra och det är bara att fortsätta med inhalatorn men bara att ja byter till en annan :) så nu blir det vila för min del eftersom jag har tagit flera och starkare doser än vanligt... Hela kroppen skakar så det blev en skakig cykeltur hem och en skakig vila här hemma ;)


Fick även ha en sådan där häftig sak på fingret som mäter syreupptagningsförmågan, riktigt häftigt ;) var jättebra i alla fall :)

Kommentarer:

1 Johanna & Frida:

hej amanda!
Jag har följt din blogg väldigt länge nu och kommer ihåg att du la upp ett filmklipp där du sjöng. Vore kul om du kunde ladda upp ett till, så man får höra hur du har utvecklats :)

Svar: Hej :) oj det var riktigt länge sedan :O :)
Tyvärr tror jag nog att det är det enda som jag kommer lägga ut för musik är inget som jag försöker utveckla mig inom :)
Amanda

2 Johanna & Frida:

okej vad synd, men kan du fortfarande lägga upp en video där du sjunger?

Svar: Kan, kan jag väl men det är nog inget som kommer hända :/
Amanda

Kommentera här: