HUGO (L)

ÅÅ vi fick hem våran efterlängtade hund igår ♥ Han är full av en massa bus och idag så är det ju lov så himla skönt trots en vecka men det är ju lite vila från skolan :)
Det kommer även komma in en bild på Hugo så nu får jag se hur mycket bloggning det blir nu framöver men ja ska ju blogga lite på lovet nu när jag har tid:)
Hoppas att ni har haft en bra dag idag och jag får även inte glömma att berätta att jag duschade Hugo förut och det var inte roligt för att han bara busade och han gillade inte alls det... Och han sov även i mitt rum under natten tills idag:) Men han vaknade och gnudde lite vid 1 och sedan vaknade han halv 5:30 och då tog mamma med honom ner så vi får se vad han hittar på i natt♥
Nu sover Hugo så får se när han vaknar upp sen :)




Hugo(man ser inte ögonen så bra eftersom han har så mycket hår runt dem)


Kommentera här: